top of page

Naše usluge

moja soba 2_edited_edited.jpg
foaje 1.jpg

Moderni problemi

zahtjevaju moderna rješenja

Proces brand strategije započinje temeljitim analitičkim pristupom istraživanja tržišta, kategorija, niša, konkurencije, ciljnih skupina preko pozicioniranja, izgradnje brand arhitekture, kreativnih koncepata.

zar ptica i sofa_edited_edited.jpg

Brand strategija

Proces brand strategije započinje temeljitim analitičkim pristupom istraživanja tržišta, kategorija, niša, konkurencije, ciljnih skupina preko pozicioniranja, izgradnje brand arhitekture, kreativnih koncepata.

Iz strateških zaključaka se formatiraju i kreiraju identiteti najprije verbalni, te potom vizualni koji potom završavaju u stvarnosti vidljivim i oživljenim oblikovanjem proizvoda, pakiranja, komunikacije.

U svim dijelovima procesa razvili smo vlastitu metodologiju prema najvišim stručnim standardima.

Stvorili smo čvrsti, kompetentni, multidisciplinarni tim koji autoritetom iskustva, znanja i pozitivnih praksi kreira snažno utemeljeni consulting proizvod.

Nudimo inicijalni i razvojni brand consulting i ekspertizu od ideje do razine stvarnog postojanja proizvoda ili branda,  utemeljen na iscrpnoj i metodološkoj analitici, relevantnim izvorima podataka i multidisciplinarnoj sintezi koristeći brojne dostupne komercijalne alate i kvalificirane business intelligence and insights izvore.

Proizvod je namijenjen svakome tko želi kreirati novi brand ili tko ima nedoumice s postojećim bez obzira radi li se o potpuno novom proizvodu – brandu,  re brandingu, restrukturiranju ili održavanju.


Nudimo cjelokupna rješenja u području razvoja identiteta brenda - brendiranja i razvoj proizvoda koja se temelje na stručnoj analizi i sintezi te uključuju:

  1. Definiciju strateških i taktičkih ciljeva

  2. Pozicioniranje u odnosu na zadani okvir i tržište

  3. Trenutačno stanje i percepciju prostora i aktivnosti u zadanom okviru

  4. Detaljno definiranje ciljne skupine po specifičnosti kroz dubinsku analizu

 

Definiranje organizacije i funkcionalnosti identiteta, temeljnih vrijednosti branda, funkcionalnih vrijednosti branda i brand arhitekture.

Definiranje ključnih vrijednosti i osobnosti brenda

  1. Pozicioniranje brenda

  2. Obećanje brenda

 

Postavljanje kreativnog koncepta verbalnog i vizualnog identiteta utemeljenog na strategiji.

Implementacija vizualnih i verbalnih identiteta u korporativnim i komunikacijskim kanalima

  1. Verbalni identitet, imenovanje i slogani

  2. Vizualni identitet, razvoj logotipa, priručnika vizualnih standarda, osnovnih  i proširenih standarda primjene

  3. Manifest (narativ) brenda utemeljen na strategiji brenda

Implementacija vizualnih i verbalnih identiteta u korporativnim i eksternim komunikacijskim kanalima.

bottom of page